Antligen ar huvudvarken over!

Jag har varit sjuk i over en vecka nu och ar fortfarande inte helt bra. Igar slappte antligen huvudvarken i alla fall. Fem dagar i strack hade jag dundrande huvudvark - aldrig hant mig forut! Jag ar fortfarande snorig och lite seg i huvudet (far se om det slapper:). Jag tycker jag har varit sjuk mer an vanligt den senaste tiden. Kanske har det att gora med sex dagars arbetsvecka och 23 grader inomhus i tropikerna. Jag svettas utomhus hela tiden, sen maste jag ta pa mig strumpbyxorna nar jag kommer till jobbet! Precis tvartom mot Sverige! Jag kanner mig verkligen helt utarbetad, men det har val att gora med att vara sjuk ocksa. Kunde bara vara hemma sjuk en dag, for vi lanserade precis var nya produkt forra veckan, sa det var min mest fullpackade vecka hittills.
Ikvall ska jag pa invigning av en ny bistro vid The Esplanade, det stora konsert och teaterhuset har. Min faster kanner agarna, de har redan nagra stallen i KL tror jag, sa hon ar i stan. Kanner mig ju inte helt tip top men det ska val bli trevligt att ga ut. Chris ar installd pa att traffa nytt folk pa grund av jobbet. Jag ar ju sa dalig pa at natverka, jag orkar inte prata med nya manniskor... Jag far val forsoka lara mig av Chris. Jag vet att det ibland kan vara kul att traffa nytt folk, men inte alltid. Speciellt inte har i Singapore... 'Oj, jobbar du OCKSA pa bank, vad intressant!' Namen, ar du oil trader, det ar alla jag kanner ocksa!' Fattar fortfarande inte vad nagon av dem faktiskt gor, men det gor liksom detsamma... Forlat i forvag om nagon kanner sig traffad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0