Sa kan det gar nar inte skarpet ar pa!

Idag hande det jag har vantat pa det i flera dagar. Guess har en kampanj i Paragon dar en avdelning ar en utstallning av snygga gamla svartvita reklamposters och videos - bl a en med skitsnygga Juliette Lewis, maste vara nan gang i mitten av nittiotalet. Men sa har de en annan del som jag inte fattar alls. Ett gang skyltdockor i trakiga klader - inte alls som Guessreklamer eller ens vanliga skyltfonster. I vanliga fall ar skyltfonstren har snygga. Enkla, sexiga, i jeans och 60-talshar. Det har ar trist som bara den! Till det roliga - det var en av killdockorna som hade losa jeans som hangde nere pa lagre baken, som en tonaring, och jag har bara vantat pa att de skulle glida langre ner. Och i morse hande det! Med kameran alltid i beredskap lyckades jag fanga detta spektakel. Se sa tuff han ser ut nu. Far val se nar nagon upptacker det och drar upp brallorna igen....




Vilket intressant liv jag lever... Naja, det piggade upp min morgon i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0