The Pretenders

Chris kompis Brandon har tjatat pa mig hur lange som helst att ladda upp bilder pa facebook fran langfredagen, da vi var hemma hos Eugene och at supergod middag och drack ol. Jag hade med mig en liten Canon PowerShot som jag skulle recensera, sa vi tog ett par bilder dar killarna poserade till idolbilder med sitt latsasrockband som de kallade The Pretenders. Eftersom kameran bara kom med ett 32MB minneskort sa blev det bara fem bilder, for resten av minnet behovde jag till testbilder for min recensionsartikel.


I morkret blev det ju inte sa intressanta resultat, sa jag fick Photoshoppa dem lite. 'I svartvitt blir allt battre', som vi brukade saga pa Medieproduktionen i Falun! Jag tyckte jag kunde passa pa att dela med mig av bilderna i alla fall eftersom jag jobbat sa hart... Ni som har facebook kan se dem dar ocksa, men det star ni val ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0