Jobbade hemifran ...

Jobbade hemifran forra veckan. Det ar faktiskt mycket mer anstrangande an att vara pa kontoret! Jag kunde inte relaxa alls utan satt vid datorn hela dagen anda (fast jag fick ju tva maskiner tvatt gjorda). Till pa kopet hade jag daligt samvete for att jag inte var pa jobbet. Jag stannade hemma for att jag behovde en liten paus... Ibland blir det for mycket att jobba och "bo" med sin pojkvan och svarforaldrar... Chris och jag har borjat leta efter eget, men det ar helt lojligt dyrt att hyra lagenhet har, och valdigt fa sma lagenheter. Jag kanner mig lite for gammal for att bo i nagons moblerade lagenhet ocksa. Vill ha mitt eget.

Chris och jag har i alla fall nyss lanserat en ny produkt som vi ar valdigt stolta over. Den heter Goldilocks™ och bestar av min handstil och Chris bojningsteknik. Det borjade som en julklapp till mig, men har fatt otroligt bra uppmarksamhet fran vanner och kunder pa Internet, sa nu saljer vi dem, med i princip vilket namn eller ord som helst.

Just nu saljer vi en morsdagspresent - ett halsband med 'mum' i 18 karat guld. Jag fotade den igar och den ar hur snygg som helst! (Om jag far saga det sjalv...)

Vi har verkligen fatt manga forfragningar om Goldilocks med namn och jag har suttit och mailat hela dagarna vissa dagar. Tyvarr ar det mest ungdomar  som visat intresse hittills och de flesta har inte rad. I jamforelse kan man latt hitta maskingjorda Carrie-halsband i silver som kostar $39.90. Vara i guld kostar flera hundra. 'Mum', till exempel, kostar $450 (nastan 2500kr).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Niiiiiceeee!

2009-04-13 @ 21:48:13
Postat av: Emily

/Emily:)

2009-04-14 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0