Assymmetrisk experimentering

Tillbaka i Singapore efter helt underbara tva veckor i Stockholm. Sjalvklart var det for kort men det var superkul. Jag haller lite langsamt pa att ga igenom fotona och tankte lagga upp nagra snart. Svart att valja ut bara nagra stycken! Ni kanske vet att jag klippte mig sista dagen - nedan ser ni halva frisyren.

Klipper mig
Frida dokumenterar masterverket...

Nar jag kom till Stockholm hande nagot med mitt har. Det har ju alltid varit platt, men jag tror att det var luften i kombination med att jag latit det vaxa lite for langt som det blev helt otroligt omedgorligt! Superplatt och fult varje dag! Jag har funderat pa att klippa kort lange, men visste inte riktigt hur. Min frisor i Singapore vill klippa mig jattekort,och det kan inte jag tanka mig ser bra ut pa mig! Sa nar vi at middag med Kim och Camilla och Camillas bror Jimmy (Hogberg, ni kommer kanske ihag honom fran Nacka) med flickvan Frida - som ar frisor - passade jag pa att fraga om tips. Assymetriskt var svaret pa mitt problem eftersom jag inte vill se ut som den boll jag ar sa sista dagen passade jag pa att lata Frida klippa mig. Nu kan jag visa min frisor istallet for att forsoka forklara. Till min forvaning var jag jattenojd med att kapa av haret! Det kandes inte alls konsigt efterat, som jag tycker att det ofta gor nar man klipper av mycket pa en gang.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj vad fin du blev! Synd att jag inte hann se det live...

2009-08-19 @ 10:29:11
Postat av: Kim

Det blev jättefint! Kom tillbaka om två månader, jag bokar in en ny klipptid hos Frida ;)

2009-08-21 @ 07:55:02
Postat av: Sara

Ja, usch vad grymt det vore om jag kunde gora det! Saknar er alla!

2009-08-23 @ 18:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0