Lyxiga naglar

Jag har inte skrivit pa ett tag. Jag antar att jag inte gjort sa mycket. Men nu minsann hander det! (skojar bara) Jag var pa manikyr/pedikyr idag. Jag ska pa brollopsmiddag pa lordag och det ar antagligen den tjusigaste middagen jag nansin kommer ga pa... Det ar en kompis till Chris som gifter sig och middagen halls pa Ritz-Carlton. Det kommer vara ca 75 bord vilket innebar 750 superrika manniskor i en och samma lokal. Det galler for mig som 'juvelerare' att inte se ut som skit. Sa efter att ha bestamt mig for att anvanda ett par skor som jag kopte for flera ar sen - 'ifall att' for att de var sa billiga  - maste jag nu se till att ha farg pa tanaglarna. Nagot som jag faktiskt inte gjort sen jag flyttade hit eftersom naglarna blir helt gula och ackliga nar lacket reagerar med solen eller nat...

glitterEftersom man inte kan ha skor pa sig pa en gang efter pedikyren var jag tvungen att storta hem efter jobbet och hamta flipflops. Och nu kan jag knappt gora nanting for jag maste akta bade fingrar och tar. Det har jag inte upplevt pa manga ar... :) Men jag haller mig mina rotter trogen - inget rosa eller rott har inte - det blev silverglitter pa bade fingrar och tar. Jag antog att svart inte passar sig. Far se hur bra de haller sig till lordag.... Angest... Ska ha finklanning och finskor och sa maste jag gora nagot av haret  ocksa! Varfor ska det vara sa svart!? Till pa kopet maste jag ge minst $120 i rott paket. Herregud, jag kollade precis och det ar mer an 600kr! Maten brukar ju vara god i alla fall... Hoppas jag far sitta med roligt folk, for man sitter i princip still hela middagen - och det ar val tur det, for jag kan inte ga i mina klackar!

Kommentarer
Postat av: Emily

Oh my god... Jag skulle nog blivit magsjuk av nervositet :) Men det känns ju lite bättre när man har snygga naglar faktiskt...på riktigt... hihi. Hoppas ni får kul!

2009-06-04 @ 21:31:10
Postat av: Emily

Jag vill se en bild på hela stassen sen!!! ;)

2009-06-04 @ 21:32:36
Postat av: Sara

Var pa middagen igar och var faktiskt inte like spand som jag trodde... Jag glomde faktiskt att ta bild pa mig sjalv, sa jag far val se om det kommer nan pa facebook som jag kan sno... Fast det blir val knappast hela stassen i sa fall...Sorry, Emily.

2009-06-07 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0