Det blev inga bilder...

Den har posten skulle vara en uppfoljning till den forra, med en bild pa uppkladda mig och Chris. Tyvarr sa blev det inte av att ta nagot kort pa mig sjalv eftersom det inte brukar vara min forsta prioritet... Dessutom hade jag inte haft nagot att ladda upp anda, for det verkar som jag hade lite for roligt pa festen, for kameran foljde inte med mig hem. Sa otroligt irriterande! Jag kollade den hela tiden under middagen och eftersom jag bara hade en liten 'clutch' lade jag hela tiden ner den i den stora vaskan som Chris bar (med mina oklackade skor i). Men nasta dag nar jag ville kolla pa bilderna var kameran inte dar!  Det ar mindre an tre manader sedan jag kopte den efter att den forra blev stulen. Hur dum far man vara!? Jag har inte rad att kopa kameror stup i kvarten heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0