Sokandet efter en kamera

Jaha, sa ar jag kameralos igen... Det kanns sa konstigt att inte ha en kamera i beredskap hela tiden. Nar jag tappade bort min senaste - efter mindre an tre manader (!) kande jag inte ens for att skaffa mig en ny kamera, for det verkar inte vara menat for mig. Men sa vantade jag nagra dagar och nu har det borjat klia i fingrarna igen!

Alltid RedoJag har spenderat hela senaste veckan pa olika fotosajter och last recensioner. Funderar pa att kopa tillbaka samma igen for den var perfekt for det jag anvander den till. Jag har ju lange varit Canon trogen och tanker nog fortsatta att vara det, men vill kolla vad for slags kameror andra marken har, sa jag vet. Manga verkar bra, men eftersom Macro ar en av de viktigaste funtionerna for mig, faller manga marken bort pa en gang.
Hittade just en Nikon camera som ser snygg och liten ut, men den har bara touch screen! Jag ar for old school for sant har - Det ar val ingen kamera om den inte har knappar! Det ar ju en liten dataskarm med objektiv! Jag som brukade forespraka vinyl over CD klagar nu over att ungdomarna inte ens ager CDs - de laddar ju bara ner och ser inte skonheten med att halla i en skiva...

Exempel pa varfor jag vill ha en kamera hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0