Nastan som Thailand

Det verkar vara dags att byta namn till Sara ater, eftersom det bara ar mat pa den har bloggen. Men jag maste bara visa den har supergoda ratten. Chris och jag fick tipset att ata Thaimat i en food court nara en kompis, sa vi akte dit for att prova. Augergine, lok,  flaskfars och massor av olja, toppat med knaperstekt thaibasilika - mums!



Efter lunchen gick vi till ett nytt massagestalle som var van som bor dar rekommenderade. Fotmassagen pa det har stallet ar halva priset mot den vi gatt till i stan, men den ar inte riktigt lika bra. Den duger som avslappning for en billigare penning dock. Jag somnade som vanligt. Jag kanner alltid att jag gar miste om njutningen litegrann nar jag sover, men samtidigt sa ar det sa skont att sova och bli ompysslad ocksa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0