Sunday Roast

Det ar sondagsmorgon och Chris ar ute och gor sin joggingrunda. Jag ligger i sangen och lyssnar pa Led Zeppelin pa min mammas iPod istallet (ja, mamma jag har overfort nagra av mina sanger ocksa). Haha, insag just att iPoden var en present till min mamma, och Ledzep skivan en present till Chris, och har sitter jag med bada! Jag ar ju valdigt smart i mitt presentkopande, maste jag saga. Jag tycker ju definitivt att mitt satt att borja en sondag ar mycket battre an Chris i alla fall! Jag som till och med ar emot att duscha pa denna heliga dag... Oroa er inte, jag har faktiskt kompromissat pa den punkten sedan jag flyttade fran is-Falun till tropikerna - Jag brukar inte lukta!

Snart kommer Chris tillbaka och da ska vi till Mr Prata o ata frukost, tror jag. Ofta ater vi Prawn noodles pa sondagar men idag har vi planerat en fodelsedagslunch med vanner. Chris fyllde 31 i fredags och vi ska till var local som precis borjat med Sunday roast. All you can eat! Och olen ar billig, sa vi ska ha en slapparsondag dar... harligt.


Nyss hemkommen. Vi var pa Bojangles i ungefar 6 timmar och at tre omgangar av buffeen. Valdigt gott! Enkelt och "hemlagat". Ett gang olika kompisar kom och det var en trevlig sondagseftermiddag. Chris och jag var de enda som inte var bakis, sa vi var glada medan alla andra satt och sippade pa sina ol och tog det lugnt. 

Vi planerade lite lost med Montse och Ben att ta en langhelg till en strand for att inte gora nagonting -vi far se hur det gar. Det var svart att komma overens om ett stalle, for de dyker stup i kvarten och har varit pa varenda o runtomkring, sa de ar inte sa sugna pa att aka tillbaka till dem. Far forsoka hitta nagot som kan intressera dem. Chris och jag behover  en helg av totalt slappande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, måste bara säga att du är grym på att fotografera! Alla bilder du lagt ut är jättefina.

2009-03-23 @ 17:45:24
Postat av: Kim

...och så kanske man ska ska skriva vem som skrev... /Kim

2009-03-23 @ 17:46:49
Postat av: Emily

Jag håller med!!!!! Vi pratade om det Kim och jag... Och undrade lite vad det var på den där bilden med blått och orange som du tagit med macro...mat?



Smart det där med presenterna. Tur att Ammis tunika och framförallt nyckelpigedressen är för små för dig. Hm, även om du säkert skulle vara väldigt snygg i den nu när jag tänker efter :). Puss!

2009-03-25 @ 21:33:01
Postat av: Emily

Vid närmare titt ser jag att det nog inte var mat...;) Vad är det?



Gratta Chris i efterskott. Har han bara trettioårskris eller är han sådär hurtig jämt;) Har du också börjat träna, för då känner jag mig lite vilsen...antagligen inte eftersom du ligger och lyssnar på ipod..det känns skönt - att lite är som vanligt, hihi.

2009-03-25 @ 21:41:53
Postat av: Sara

Tack ni bada for komplimangerna.



Haha, det prickiga ar chilipulver, sa det var ganska ratt! Det ar som ett saltkar, fast for chili. Och i bakgrunden ser man en till, med tandpetare i.



Jo, minnsann, jag har nastan borjat trana jag med - till min egen fasa! Det haller inte att dricka ol och alska mat nar man narmar sig 30... jag far liksom boja mig for naturlagen :( Gar till gymet i Chris condo och springer pa bandet, och sen lyfter jag lite av de allra minsta hantlarna... Vet inte hur mycket det faktiskt hjalper for jag ar ganska lat, men det kanns bra(?!) ibland efter en hel dag framfor datorn. Min favorit ar stretchingen innan jag latsas gora situps :)



Men om jag ska vara arlig, sa har jag varit valdigt lat senaste tiden. Gick senast tio dagar sedan och nu ar det helg och da blir det inget heller...



Puss puss, vad roligt att hora ifran dig.

2009-03-26 @ 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0