Pa cykel i Vientiane

Antligen har jag gatt igenom bilderna och valt ut nagra stycken att visa har. Det vara svart att salla och jag tycker inte riktigt jag har nagra guldkorn. Jag forsokte sa mycket att vara pa semester att jag till och med semestrade fran fotandet. Hade bara med mig min lilla kamera ocksa, sa det vara inte riktigt samma kansla... Dessutom ar det svarare att stanna var femte meter nar man cyklar!


Cyklar omkring i Vientiane


Ett 'cafe' vid den uttorkade Mekong floden. Traden som syns i bakgrunden ligger faktiskt i Thailand.


Supergod 'street food'. Kvinnan hade kassvis med farska orter att laga med!


Mamma hanger med i trafiken som en akta 'local'. Lagg marke till de superunga tjejerna som sms:ar och aker tre stycken tillsammans utan hjalm...

Filmer och spel i mangder
Kopierade DVD filmer och dataspel i mangder. Men vi kunde inte kopa hem nagra...

Boulevard
Vy fran toppen av Vientianes 'Triumfbage'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0