Bland hyllorna pa Borders

Chris och jag var pa Borders bokaffar haromdagen for att kolla igenom tidningar som vi ska skicka press release till snart. Pa vagen dit kollade jag som vanligt in Asienhyllan - och se dar var de fortfarande! Min pappa har tre bocker pa Recommended Titles hyllan. Tva av dem har till och med stallts med omslaget utat. Den tredje ar gammal nog att sta placerad med ryggen ut. Den andra personen som tar upp hyllplats ar Lee Kuan Yew, grundaren av Singapore. Och det ar ju inte daligt sallskap!

Borders

Papas tre bocker pa 'Recommended' hyllan

Reading book

 

Chris designade omslaget till boken Lost in Transition och den har salt jattebra! Sa vi var ju tvugna att ta kort pa honom tillsammans med boken... Det lustiga var att pa varje bild jag tog, fokuserade kameran endast pa Chris och pa just den boken! Vilken intelligent kamera, tankte jag i nan sekund - tills jag kom pa att kameran har Face Detection och antagligen laser av ogonen pa boken som ett ansikte.  Naja, det var tufft den sekund det varade....


Kommentarer
Postat av: Emily

Wow!!! Heja Beng!! Och snyggt omslag, Chris :)

2009-10-06 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0